|
|
|||
|
|||
|
Alweer het tijdspaarfonds. Ik werk vanaf oktober 2007 voor mijn huidige werkgever, hiervoor werden mondelinge afspraken gemaakt over het loon en tijdspaarfonds. Er werd afgesproken dat ik meer loon dan bij mijn toenmalige werkgever zou ontvangen en volledig (100%) tijdspaarfonds. Toen ik later in de gaten kreeg dat hij te weing geld in het tijdspaarfonds stortte, heb ik hem daar over aangesproken (meer dan een jaar geleden), maar hij had steeds een ander verhaal of smoesje.
Ben bij de vakbond geweest, maar die mogen niet helpen of je moet meer dan 1 jaar lid zijn. Cordares gemaild, zou via de post bericht krijgen, zij zouden het onderzoeken, krijg ik een maand later via de mail te horen dat zij niet mogen bemiddelen tussen werkgever en werknemer. Nogmaals de bond geprobeerd, weer niks. Toen een willekeurige boekhouder gebeld en die zei dat we de loonstroken even moesten laten nakijken, want daar moest op staan of ze 55% of 100% tijdspaarfonds uitbetalen. Nu ga ik de loonstroken even opvragen bij de werkgever want die krijg ik ook nooit, maar mijn vraag is nu als hij daar 55% op heeft staan, kan ik er dan nog wat van halen omdat de afspraak die ik met hem heb mondeling is gemaakt? En ik ben niet de enige er is nog iemand met precies hetzelfde verhaal. Laatst gewijzigd door voetballer; 21 februari 2010 om 21:25. |
|
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Mondelinge afspraken zijn geldig. Alleen het probleem is wel dat JIJ degene bent die moet bewijzen dat je die afspraak met je werkgever hebt gemaakt. Hij kan natuurlijk ontkennen dat jullie die afspraak hebben gemaakt. Dat is de reden waarom je alle afspraken op papier moet vast leggen. Succes! Dounia |